About Me

My photo
i`m no 1...juz a simple person..but,a universal..;)

Thursday, April 7, 2011

presentation time!

 woi woi!haha..wanna heard something like tremendous story  x?;p..(tremendous ke?);p
hehe..joke..ha...actually today got prt presentation taw.nak tawu cite?hehe
the day before the presentation day, ha...I FAINTED!wakaka!huhu..LOL..right infront of the bus stop nearby human ecology faculty! i meant the 1st platform that the bus will stop for the bus of KTDI,KC,K6 & KOSAS.hehe...;p...lalallala~hehe;p
ha!hehe..story yang tu, TUNGGU~that one for another post.here, i wanna share something else!;))
hehe..i ade dalam bilik dah.sharp 10pm i dah in my room!then?
took my bath, clean up my bed, do this and that and so fort.lallaa..tibe2.................
i saw so many little tiny cutie stars in my head..so many little cutie soft bed and pillow lingering around in my head.so many little cutie soft blanket calling me.then i say "Oh my darling little cutie..wait for me~..i'm coming...~".kedebak!i'm on the bed..alahai nikmatnye~hahahha..
to my dearly prt group-mate, upz, sorry..my mata tada boleh tahan lagi wor~wa manyak menat wor..wa tala larat lagi to do the discussion for tomorrow presentation prt..maanyak soli wor~.
my group-mate text me hours later .she says "cah, xpela.bukan pe pun.kitorang tengah discuz ni.t dah siap aq bg kat kau, kau tinggal buat conclusion je.xpe2..kau rest2 la dulu.jgn tido dulu.t dah siap kau dtg amek ke tgk ke."
vaah vaah vaah..huhu..;p..then, i say "wo00kayg!hahaha"...unfortunately or malang tidak berbau, a few minutes after.............."hiiihooohiihooohiiihooo"..zzzzzz...masyaallah~ish3....haha!aishah dah tidur!wakaka!
sharp 6.30am, "cling cling!" phone berbunyi(tone wonderpet). i bangun2, suddenly saw a packet of a small little tiny cutie plastic beg infront of the door!bukak punye bukak punye bukak, got note on it say "part ko buat conclusion tau.yg lain sume dh siap".me?waa!!at the end aku jgk yg kelam kabut!maggot plus mangkuk ayunk tol!hahahha...xcaye?!jap..ni!HEHE..

hahaha..but but, okla, within a few minutes after that, after berpenat lelah copy paste copy paste, DONE!YES!mission accomplish!hahahha..then then then then, ha...dressing up time!pop!jadilah muke aq yg ni~
ha!jadilah mcmni~funny kn?cm sasat=alien dh.ish2..but but but, ce scroll down.ce scroll ce scroll.haha

ha!NI after zoom in!hahaha..td jauh, ni, amek kau, dkat.haha

ha!kasi besaq sikit the pix.haha..td non-spect, now with spect!hahahha..;p
hehehe..melaram je c ecah ni kan?hehe..keje did not even reach 30minutes, melaram 60minutes!maggot..hahhaha..;p.saje je cite..eh, sukehatilah!belog aq..~MY BLOG taw!hehe..;)
wonder why i wrote this down..

No comments: